search
date_range

Pensiunea Casa Domneasca din Cacica

comuna Cacica , sat Cacica, Dn 2e, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Domneasca din Cacica


   Florin din Galati
nota: 8
schedule sejur: 25.04.2016 - 27.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
Mancare buna
Caldura
Amabilitate personal
Piscina
Internet bun
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme mari cu apa calda. Presiune mica sau deloc, te cam chinui sa faci un dus. Am depunctat serviciile pentru asta.
Desi am sesizat la receptie problema nu a fost rezolvata.
Asternuturi colorate
Sauna nu a funcționat in prima zi si nu s-a obosit nimeni sa se scuze. A doua zi a mers. Am depunctat serviciile pentru asta.
   Carmen din Piatra Neamt
nota: 8.2
schedule sejur: 14.11.2015 - 15.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul,mancarea, sauna,locatia
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme cu apa în camere,locul unde este piscina în interior trebuie îmbunătățit.
   Viorel din Ineu
nota: 9.5
schedule sejur: 31.05.2015 - 05.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc frumos,linistit usor de gasit.Personalul foarte simpatic, oricand gata sa te faca sa te simti ca acasa.Mancarea excelenta ! Piscina, sala de fitnes complet utilate.Toate dotarile de care ai nevoie pentru un sejur placut.Felicitari domnului Ilie si echipei sale!
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate disconfortul vizual creat de santierul alaturat, dar acesta dispare la finalizarea lucrarilor la noua piscina.
   Galusca L. din Botosani
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.09.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am ajuns la pensiune seara undeva la ora 21.
Cand am ajuns la receptie mi s-a confirmat faptul ca aveam rezervare, insa nu mai aveau camera cu pat dublu, ci cu paturi separate.
Probabil pensiunea este ok, insa mie, pentru prima vizita mi-a lasat o impresie care duce spre deza,agire.
Va recomand sa sunati de 10 ori si sa pisati personalul pentru ca intelege clar, altfel patiti ca si mine.
Mult succes in activitati ii doresc domnului manager.
   Levente B. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok, personal amabil, toate informatiile mi-au fost oferite rapid, recomand cu placere.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Musina Ilie
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,