Garsoniera Studio Piata Unirii din Bucuresti

Bucuresti, bd-ul Unirii, nr. 18  
Bogdan din Galați

În final nu am mai fost cazați în garsonieră ci în apartamentul cu două camere. Totul a fost ok. Apartament foarte călduros și dotat cu tot ceea ce este necesar. Situat ultracentral, într-un bloc cu pază 24 de ore. Parcare se găsește pe bulevardul Unirii. Gazda a fost foarte amabilă și ne-a ajutat ori de câte ori a fost nevoie.

​Capacitate: 10 adulți și 1 copil în 4 spații de cazare
O garsoniera si apartamentul de 2 camere sunt situate in acelasi bloc cu paza 24 h, in Piata Unirii/Fantani/Metrou. Locatia este ultracentrala, cu acces la taxi, Express Aeroport, Metrou Unirii, statii autobuze, fiind la 5 min de Centrul Istoric.
Garsoniera Unirii are un pat king-size si canapea de o persoana extensibila, wifi gratuit, TV LED, AC, fier si masa de calcat, uscator de par, bucatarie spatioasa cu masa, utilata cu frigider, cuptor cu microunde, filtru de cafea si plita.

Apartamentul 2 camere Unirii are o sufragerie cu o canapea dubla extensibila, 2 fotolii de piele, un TV LED de 1 m diametru, AC, o bucatarie spatioasa cu masa de 4 persoane si bucatarie complet utilata, inclusiv cu masina de spalat, un dormitor cu pat de 1,60 latime, AC si dulap spatios.

A doua garsoniera (Centrul Vechi) ce este localizata tot in Piata Unirii este in Centrul Vechi practic, de la balconul inchis avand vedere catre Piata Sf. Anton si biserica Sf Anton. Aceasta garsoniera are un pat dublu, masina de spalat, bucatarie cu plita pe gaz 2 ochiuri, expresor cafea, baie cu cabina de dus si masina de spalat, TV Led si wifi gratuit. Bineinteles toate cele necesare unei sederi placute sunt asigurate (cele necesare in bucatarie, prosoape, lenjerie de pat, sapun, sampon, gel de dus, cafea, zahar, masa si fier de calcat, detergent pentru masina de spalat, gratar de uscat rufele).

Garsoniera Scala este locata pe Bd. Magheru la 5 minute de Muzeul de Arta National si Calea Victoriei, de Piata Universitatii si de Piata Romana ce au statii de metrou si statii ale expresului ce vine de la Aeroport. Mobilierul este Ikea, cu un pat mare, bucatarie utilata cu masa de 4 persoane, AC si masina de spalat.

Oaspetii beneficiaza de prosoape, asternuturi si cele necesare in baie.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.