Camere de închiriat Zorba II Bucuresti, comentarii

Camere de închiriat Zorba II din Bucuresti

Bucuresti, str. Viitorului, nr. 93 A  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Camere de închiriat Zorba II Bucuresti


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (3)
 
Single (2) Familie cu copii mici (1)
Cuplu tanar Familie cu copii adolescenti
Cuplu matur Grup
Cum poți lăsa o recenzie camerei de închiriat Zorba II din Bucuresti:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Oana - Rm. Sarat
( sejur: 21.08.2015 - 22.08.2015 )
9
Camerele sunt spatioase, frumoase si curate.
Exista o bucatarie comuna suficient de dotata.
Personalul reactioneaza repede la solicitari.

Per total, parerea ar fi fost poate una pozitiva, daca nu am fi avut un incident.
Am stat doar o noapte. Dimineata s-a luat curentul la camerele noastre si asta a oprit si apa calda. S-a reparat destul de repede dupa ce am anuntat, numai ca, din pacate, apa s-a oprit exact cand prietenul cazat facea baie, asa ca s-a trezit dintr-o data ca face baie cu apa rece. In plus, ne grabeam sa plecam la aeroport, asa ca nu a mai avut timp sa intre in cada dupa ce s-a rezolvat problema. In consecinta, baia cu apa rece pe neasteptate si lipsa de lumina a ramas singura lui experienta din camera si ultima din Romania(el nefiind roman).
Se pare ca problema apare periodic din cauze pe care personalul hotelului nu le poate controla. Dar nu cred ca e de ajuns aceasta scuza. Daca nu e curent si apa calda in camera in care stam, indiferent de cauze, simtim ca hotelul nu ne-a satisfacut conditiile promise initial. Ma gandesc ca am ramane cu alta impresie, daca ar exista o compensare in astfel de cazuri, care sa arate grija hotelului pentru as satisface clientii. Spre exemplu un mic obiect romanesc(o sticluta artizanata de tzuica ambalata frumos )pentru turistrii straini. Se pot gasi idei si mai bune, cu siguranta.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Gena B. - Belgia
( sejur: 02.07.2015 - 11.07.2015 )
3.8
Nu am plusuri

Camerele foarte mici, bucataria apartine proprietarilor si trebuie impartita cu ei, copii nu puteau sa se joace in curte ca faceau galagie, cand s-au jucat cu mingea pe terenul facut de ei le-au confiscat mingea pentru ca le rupe florile nu puteai sa faci nici o miscare. Piscina erea goala . Cartierul este foarte urat plin de tigani . Nu va recomand sa va duceti acolo. dupa 2 zile am renuntat am gasit apartamente la hotelul R** in vitan la acelasi prêt supee lux. Va recomand.
Pozele nu sunt realitatea si preturile sunt mai scumpe decat pe site.

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
Răspunsul unității: ( 29.09.2015 )

De obicei respect parerile clientilor si nu raspund comentariilor acestora. In situatia de fata sunt obligat sa raspund pentru ca informatiile sunt complet eronate si aprecierile sunt facute cu rautate pentru ca:
-clientii au fost cazati in camera superioara de lux care este foarte spatioasa. Lor li s-a parut ca este mica deoarece s-au inghesuit in ea 5 ( cinci ) persoane, li s-au oferit paturi suplimentare fara a li se solicita costuri suplimentare.
-preturile sunt afisate la receptie iar pretul oferit lor a fost mai mic, dupa mai multe negocieri, desi au locuit 5 persoane in loc de doua, cum este normal
-dupa doua zile au fost rugati sa paraseasca unitatea de cazare, li s-au dat banii inapoi ( diferenta ).Nu au parasit ei locatia de buna voie asa cum sustin
-au mintit ca piscina a fost goala. Sa-si aminteasca cum au aruncat cu orice obiect fara dicernamant in piscina in care erau si alte persoane care faceau baie.
-recomand hotelierilor sa refuze din start orice rezervare in care apare numele Gena Bogdan daca doresc sa mentina locatia intacta.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Iulian - Gl
( sejur: 22.11.2012 - 27.11.2012 )
8.7
Am fost impresionat de faptul ca pozele de pe internet reflecta realitatea, staful a fost politicos si prietenos, camera a fost curata, dotata si utilata, in concluzie as putea spune ca am fost multumit pe deplin.

- scurgerea de la dus nu a functionat pentru cateva zile
Răspunsul unității: ( 16.01.2013 )

Ne cerem scuze pentru incident, cu atat mai mult ca Iulian a fost unul dintre cei mai civilizati clienti.
Trebuie sa specificam ca scurgerea de la dus nu a functionat la capacitate maxima doar pentru cateva ore, intr-o singura zi. Personalul a remediat defectiunea destul de repede.
Multumim pentru intelegere.

Comentariu util ?
8 voturi 0 voturi
CONTACT
Viorel Nita
0727 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare