Pensiunea Florina Bratca - TURIST INFO .ro

Pensiunea Florina din Bratca

comuna Bratca, sat Bratca, str. Principala, nr. 534   
Despre Pensiunea Florina
Mai multe imagini
picpicpicpicpicpicpicpic
1 recenzii

Desi am fost singurii oaspeti, am avut caldura si apa calda, nu servesc micul dejun, nici un fel de masa dar au accesul liber la bucataria dotata cu de toate si la nevoie te ajuta si cu mancarea. Sunt amabili si nu te deranjeaza cu nimic. Comuna are de toate de cumparat asa ca nu este nici o problema cu mancarea.

... citeste mai mult

Pensiunea Florina – Valea Bratcutei va ofera:

- camere duble, cu dus
- bucatarie separata dotata cu aragaz, frigider, tacamuri etc.
- piscina, foisor, cuptor cu grill pentru mititei, friptura etc.
- mult spatiu verde pentru agrement
Va asteptam!


FACILITĂȚI UNITATE:
acces la bucatarieacces la bucatarie
biliardbiliard
foisor in curtefoisor in curte
frigider in unitatefrigider in unitate
gradina/curtegradina/curte
gratar/barbequegratar/barbeque
internet wirelessinternet wireless
livadalivada
livingliving
loc amenajat de joacaloc amenajat de joaca
masa de ping-pongmasa de ping-pong
parcareparcare
piscină propriepiscină proprie
râu în curterâu în curte
sala de mesesala de mese
semineusemineu
terasaterasa
teren de sportteren de sport
TV in livingTV in living
FACILITĂȚI CAMERE:
baie cu cadabaie cu cada
baie in camerabaie in camera
camera cu TVcamera cu TV
camere cu balconcamere cu balcon
incalzire centralaincalzire centrala
0 voturi 0 voturi
Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea?
Capacitate totală: 19 adulți în 8 spații de cazare.

Tarife valabile în perioada 23.10.2016 - 20.12.2016

fa o rezervare online

* Toate prețurile sunt valabile pentru o singură noapte de cazare și sunt finale
0 voturi 0 voturi
Prețurile afișate sunt cele comunicate la telefon?
PROCEDURA DE REZERVARE
  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

CONTACT
Dl. Balaj
0749 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare