search
date_range

Casa Lida din Brasov

Brasov , str. Stadionului, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:9.9
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:9.4
weekend Confort:8.4
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:8.1
Nota 8.9/10 Foarte bine
20 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (8 recenzii din 20).

Recenziile casei Lida din Brasov


   Razvan din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 14.01.2017 - 15.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost curata; Gazda a fost foarte amabila
   Iuliana din Popeşti Leordeni
nota: 8.7
schedule sejur: 20.10.2016 - 22.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centrul orasului. Incalzire si apa calda permanent. Gazda primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mirosul inchis din intreaga cladire-o aerisire mai buna.
   Maria R. din Pitesti
nota: 8.8
schedule sejur: 31.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este liniste in zona si asta conteaza mult cand pleci in vacanta
thumb_down
Aprecieri negative:
Instalatia de la bai cand este pornita se aude foarte tare si auzi cand cel din camera alaturata face dus
   George Viorel din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locul linistit
thumb_down
Aprecieri negative:
Un frigider mai mare pt o mai mare cantitate de mancare,cel existent dovedindu-se neincapator
   Gabriel din Slanic Prahova
nota: 8.5
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport bun calitate-pret;
Personal foarte amabil
   Gabriel din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 03.06.2016 - 05.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Lenjeria a fost curata si camera la fel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dimineața a fost cam gălăgie pe hol
   Falvius din Traverse City, Michigan Usa
nota: 8.5
schedule sejur: 23.05.2016 - 26.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Decent, curat, efectiv. Am stat in timpul saptaminii si nu eram decit noi in doua camere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Loc de parcare numai pe trotuar. :-(
Foarte mult zgomot de conducta cind baia in camera alaturata era folosita.
   Iulia din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 04.03.2016 - 06.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte amabila, a raspuns la telefon imediat ce am sunat, nu au fost probleme cu faptul ca am ajuns mai tarziu decat ora de check-in si gazda ne-a si spus cum sa ajungem de la gara cu un autobuz
Locatia foarte aproape de statia de autobuz, iar pana in centru se poate ajunge pe jos (chiar daca e ceva de mers pe noi nu ne-a deranjat)
Curatenia ok, camera confortabila, pret foarte ok in comparatie cu calitatea
Ne-a placut, o sa mai revenim :)
   Mirabela F. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 08.01.2016 - 10.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil, nu au fost probleme chiar daca am ajuns mai tarziu decat ora de check-in. Am fost multumiti de curatenie si liniste. Pretul cazarii este foarte bun.
Recomandam cu caldura aceasta pensiune.
   Gabriel din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 28.11.2015 - 30.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort bun la pret decent!
Gazde super ok, discrete si f. Amabile.
Locatia este f buna , usor de ajuns in orice punct te hotarasti sa pornesti!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
O problema, pe care nu am comunicat-o gazdelor, a fost:
-una dintre saltele, era la limita maxima de supravietuire, necesitand schimbarea, :)! Iar alta: zgomotul tevilor la trecerea apei, cand este folosita( presiunea apei este f mare), lucru bun dar zgomotos pe timp de noapte.
=Problema generala= cand locuiesti intr.un spatiu comun( hotel, pensiune), se cere sa ai respect fata de ceilalti cazati in aceasi unitate cu tine!!!. Muzica si alergatura dintre camere, vorbitul tare, la miezul noptii, nu fac cinste nimanui si arata lipsa de educatie, din pacate intalnita indiferent de etnie, nivel social sau carte invatata...
   Liliana din Buzau
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactata in urma solicitarii facute.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Liviu S. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 31.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste si frumos
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam mare distanta fata de centru pentru cei care nu prea merg pe jos, altfel exista autobuz
   Gabriel din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 07.11.2014 - 09.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul este foarte amabil. Am fost foarte multumiti de curatenie si de faptul ca pe tot parcursul sederii noastre ne-am putut bucura de liniste. Consider ca raportul calitate-pret este unul foarte bun si le recomand aceasta pensiune tuturor celor care vor sa petreaca la munte cateva zile linistite.
   Lucian din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu e cazul
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am reusit sa iau legatura telefonic, chiar si dupa repetate incercari;
- Desi am transmis solicitare scrisa, cu cerere de confirmare a rezervarii, nu am fost contactat.
   Adrian S. din Cluj-napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 25.10.2013 - 27.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, ni s-a respectat intimitatea si nu am fost deranjati deloc pe parcursul sederii. Am fost asteptati in gara de catre proprietar, pentru a fi dusi la locatia de cazare, chiar daca trenul a avut 1 ora intarziere. Am fost placut impresionati de primirea facuta si ne-am simtit foarte bine cat am stat aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca si minusuri la fel cum au scris si alti turisti Casa Lida se afla amplasata la o strada intens circulata. Noi eram insa extrem de obositi si nu ne-a deranjat. Tot vizavi de zgomot deoarece peretii despartitori intre capere par a fi din rigips, noaptea cand e liniste se aude orice miscare sau discutie din camera vecina. Pe noi nu ne-a deranjat nici acest aspect decat din perspectiva ca avand un copil de 6 luni ne era teama sa nu inceapa sa planga si sa-i deranjam pe vecini.
   Daniel T. din Bacau
nota: 9.3
schedule sejur: 27.07.2013 - 29.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de Piata Sfatului
- spatios, curat
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am putut folosi locul de parcare ce trebuia asigurat de proprietar (a fost ocupat in permanenta de terti)
   Carmen din Constanta
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu exista, deoarece am trimis 2 e-mail-uri la care nu am primit nici un raspuns. De asemenea nici telefonic nu au putut fi contactati
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa totala de seriozitate, constat ca nu stiu sa faca turism, nu am reusit sa-i contactez, desi am trimis 2 mail-uri si nici telefonic nu a fost posibil....din fericire alti brasoveni castiga prin seriozitate si promptitudine....
   Marina B. din Targoviste
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am observat ca pretul pentru weekend este foarte avantajos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat aproape o zi intreaga pentru rezervare si telefonul a fost inchis ,deci daca vreti sa faceti vreo rezervare luati va gandul ca nu se raspunde.
   Ileana G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.09.2011 - 24.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat si aspectuos,
- foarte aproape de centru,
- raport calitate/pret foarte bun.
   Miclea Ovidiu Sebastian M. din Deva
nota: 8
schedule sejur: 11.09.2011 - 12.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locul e bun, destul de aproape de toate punctele turistice, usor de gasit. Este curatenie in camere si mai ales la toaleta iar personalul este amabil si punctual. Confortul nu a lipsit pt nicio clipa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate sunt putine prize, iar in camera unde am fost cazat nu se putea deschide geamul.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Petre Ioana
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,