Pensiunea Bogdan din Bran

​Capacitate: 25 adulți în 6 spații de cazare
Pensiunea Bogdan dispune de 26 locuri de cazare in 6 camere.

Accesul la pensiune se face direct din drumul principal, iar distanta fata de partia de schi este de 400 m.

Se asigura masa la cerere.

Va ofera si alte servicii:
- living complet utililat cu sistem audio, internet wireless
- acces bucatarie stil american complet utilata,
- parcare 10 masini,
- computer + sistem audio 5+1
- barbeque si foisor pentru 20 persoane,
- 3 bai
- ceaun mare pentru 20 persoane

Livingul de 50mp este ideal pentru petreceri.

Pensiunea are asigurata apa calda si caldura non stop.

Se inchiriaza in totalitate si pentru grupuri organizate.

Oferta:

Pentru perioada de cazare mai mare de 3 nopti pretul se negociaza!

Nu ezitati sa ne contactati!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check ATV
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Bogdan Stirbu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.