search
date_range

Pensiunea Panorama din Baile Tusnad 2 grade grade

Baile Tusnad , str. Eltes Lajos, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Panorama din Baile Tusnad


   Cosmin din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 21.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, aproape de padure departe de orice sursa de poluare, gazde amabile, camere curate, curte cu iarba si mai multe mese.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dulapul cam mic, lipsa unei plase pentru insecte ne-a impiedicat sa aerisim camerele seara, grila programelor TV neinteresanta
   Ala din Republica Moldova
nota: 9.3
schedule sejur: 25.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea are o priveliste minunata, are totul ce iti trebuie pentru odihna cu copii mici - de la 1 anisor si mai mari, bucataria in apartament amenajata cum nu se poate mai bine, proprietarii sunt foarte atenti - la orisice intrebare gasesc raspuns si rezolvare imediata,viteza e-net-ului este buna - copiii priveau desene animate cu usurinta, ii multumim pentru 5 zile de neuitat la pensiunea Panorama
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Dragos din Braila
nota: 9.7
schedule sejur: 03.02.2014 - 07.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortabil, placut, primitor, curat, caldura din belsug, aproape de partie
thumb_down
Aprecieri negative:
O mai buna conexiune wireless internet in sala de mese
   D. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 05.11.2010 - 07.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul placut, serviciile foarte bune si curat in cameta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul dezavantaj este usa de la intrarea in camera, are geam.
   C. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 30.08.2010 - 09.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor
- zona foarte linistita
- parc proprietate privata unde te poti relaxa
- pretul nu foarte ridicat, mai ales daca stai mai multe zile, poti beneficia de o serie de reduceri, ceea ce este o chestie de bun-simt care se practica in lumea civilizata
-nu este asezata la sosea, astfel incat zgomotul produs de masini nu-i deranjeaza pe turisti
-proprietarul este un om pasionat de lectura, lucru din ce in ce mai rar intalnit in zilele noastre.
thumb_down
Aprecieri negative:
Doar Dumnezeu este perfect, iar eu fiind o persoana oricum imperfecta as fi malitios daca as sta sa mai caut si aspecte deranjante
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Gabor Aron
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,