Hotel Cerna din Baile Herculane

Nota 7.78 / 32 recenzii 10 - Bine
Mihaela din Cluj Napoca

Pozitionarea hotelului, intr-o zona mai linistita a statiunii, peisajul muntos care se vedea; faptul ca au renovat baia si au pus mobila noua

​Capacitate: 54 adulți în 20 spații de cazare
Baile Herculane
Este cunoscută ca o staţiune pentru toate vârstele, adresându-se atât persoanelor care doresc să-şi fortifice organismul prin ascensiunile montane cât şi celor care doresc să se odihnească într-un bioclimat tonic stimulent cu influenţă benefică asupra sistemului nervos.


Hotelul Cerna
Dispune de camere si apartamente dotate cu baie proprie cu cada sau dus, mobilier, tv cablu, telefon
Hotelul mai dispune şi de restaurant, centru de conferinte, salon masaj, piscina in aer liber, bar de zi, sala fitness, centru de cura, lift, parcare, depozitare valori, si dotari pentru persoanele cu handicap

Pentru refacerea sănătăţii Hotelul Cerna oferă factori naturali de cura cum sunt: izvoarele cu apă termală şi sulfuroasă dar şi o modernă bază de tratament.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check parcare
  • check restaurant
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.