search
date_range

Pensiunea Vidraru din Baile Felix

Baile Felix , str. Principala, nr. 126  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Vidraru din Baile Felix


   Mirela M. din Bistrita
nota: 9.5
schedule sejur: 20.08.2015 - 23.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate din partea personalului, colaborare cu AquaPark President
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa balcon, defectiune dus
   Dan din Cluj-napoca
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 21.05.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Niciun raspuns de la pensiune, deci ce pot sa raspund?
   Simona din Oradea
nota: 8.3
schedule sejur: 30.12.2012 - 31.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda ni s-a parut un om corect si cumsecade. Camera a fost curata si comoda. Pensiunea este bine plasata pentru acces atat la Aqua Park cat si la centrul statiunii (cam 5-7 minute pe jos de fiecare).
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca o izolare termica si fonica mai buna ar imbunatati enorm calitatea (desi caloriferul a fost fierbinte toata noaptea, in camera a fost cam rece; in plus, se aud prea usor zgomotele din camerele alaturate sau din sala de mese). Amenajarea curtii, eventual un gard sau niste pomi care sa separe cladirea de sosea.
   Nicolae R. din Cluj Napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 28.04.2012 - 01.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare sunt foarte bune.
Gazdele sunt respectuoase si saritoare in caz de nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unor servicii de masa, bar si terasa.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Contact
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,