search
date_range

Pensiunea Pasul Schiorilor din Azuga 3 grade grade grade

Azuga , str. Teilor, nr. 28  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:8.7
Nota 9.4/10 Excelent !
24 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (7 recenzii din 24).

Recenziile pensiunii Pasul Schiorilor din Azuga


   Alexandru M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.02.2017 - 17.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-am simtit ca la mama acasa!
Oameni foarte buni si foarte ospitalieri.
Vila este foarte curata, foarte aproape de partie si mancarea excelenta!
Cu siguranta un loc unde abia astept sa revin
   Octavian A. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 20.01.2017 - 24.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Probabil cel mai mare plus este ca am revenit pentru al trilea an consecutiv aici :)

Punctele pozitive notate si in recenziile trecute sunt in continuare valabile:
* personal si gazde foarte amabile si primitoare
* mancare excelenta
* curatenie
* atmosfera placuta

Recomand cu caldura.
Noi sigur vom mai vizita Pasul Schiorilor.
   Gabriel Bogdan D. din Pitesti Arges
nota: 10
schedule sejur: 20.01.2017 - 22.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul superb . Personalu foarte amabil si va spun ca rezolva orice problema . Ne am simtit minunat
thumb_down
Aprecieri negative:
Din partea noastra fara minusuri
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-ati simtit bine! Va multumim si va asteptam, din nou, cu drag!
   Matei Sorin din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 30.11.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte atent cu nevoile clientilor, in special in ceea ce priveste meniul, care este stabilit de comun acord in functie si de preferintele turistilor. Recomand pensiunea in special pentru calitatea personalului dar si pentru locatie. Este o pensiune unde se poate testa cu succes ceea ce inseamna sa fii profesionist in industria ospitalitatii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sesizat.
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam din nou, cu drag!
   Suzana din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 20.02.2016 - 23.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera este destinsa, personalul cald si disponibil, mancarea este facuta in casa si e proaspata. Ne-au placut foarte multa zacusca, dulceturile si muraturile facute de ei, nu cumparate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Noi am stat la mansarda si am cam dat cu capul in tavan :-) dar altfel n-am avut alte nemultumiri.
   Dana din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 19.02.2016 - 21.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pachetul oferit care a inclus si mic dejun si cina. Camerele sunt spatioase, locul de luat masa la fel.
thumb_down
Aprecieri negative:
La baia de la noi din camera era o mica balta pe jos in permanenta.
Berea pe care o puteam lua de la pensiune era mica, nu rece si scumpa, in schimb vinul a fost foarte bun.
As elimina sucul oferit la micul dejun intrucat era nenatural si atragea copiii (nu ii puteam refuza).
Cina a durat destul de mult pana a fost servita, pensiunea fiind ocupata, cred, la capacitate maxima.
Răspunsul unității:
Multumim Dna Toma pentru feedback si va reasteptam cu placere!
In general pe piata noastra nu se găsesc din pacate sucuri cu adevarat naturale.Incercam sa oferim ceea ce gasim mai bun si sanatos ,in acest caz folosim sucuri cu pulpa,Nu putem sa le eliminam.Am putea sa preparam suc natural dar probabil ar fi scump .Cu berea am încercat la fel sa ne axăm pe o bere de o calitate mai buna si la sticla,caracteristicile ei sunt păstrate mai bine in sticla dar intr adevăr câteodată poți plăti un pic peste 1 euro ca in cazul de fata.O sa ne gândim daca face sens sa aducem ceva la o cantitate mai mare deși nu agreăm intrutotul ideea.Cina durează cateodata cam mult atunci când clienții schimba meniul iin ultimul moment dar si din dorința noastra de a pregati totul atunci.La noi in mod sigur nu o sa primiti nimic preparat inainte si preferam cateodata sa dureze un pic ,dar sa fie bine pregatit si proaspăt.
Chiar si in aceste conditii v am ruga sa nu mai veniți cu bauturi din afara locatiei.Ati observat cred ca din dorința de a va simti bine am evitat aceste discuții.
Va mulțumim pentru sugestii!
Toate cele bune.
   Georgiana M. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 13.02.2016 - 14.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea
Răspunsul unității:
Multumim!
   Octavian A. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 29.01.2016 - 01.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea este excelenta. Un mare PLUS pentru noi (avand copii mici, 1 an ai 5 ani, acest lucru conteaza foarte mult)
Personalul si gazdele sunt foarte amabile si primitoare.

Camerele sunt confortabile. 2 adulti si 2 copii am dormit si ne-am simtit bine intr-o camera dubla cu un pat suplimentar.

Am remarcat ca pensiunea este populara intre familiile cu copii.
Foarte distractiv pentru copii dar si pentru parinti. Poate nu si pentru cineva care vrea doar liniste :)
Pentru noi este un plus.

Am mai fost aici cu un an in urma.
Am revenit si ne-am simtit din nou foarte bine.
Vom reveni si pe viitor cu urmatoarele ocazii.
thumb_down
Aprecieri negative:
O mica sugestie de imbunatatire - camera 1:

Ar fi binevenit un cuier in camera.
Cel mai bun loc cred ca ar fi peretele cu televizorul cat mai spre usa de la intrare. Dar nu langa usa de la intrare unde peretele e mai innauntru un pic.
Răspunsul unității:
Mulțumim dle Aanei!
Ne bucurăm ca ați revenit la noi si ca v ati simtit din nou bine.Luam si feedbackul dumneavoatra constructiv.
Va asteptam oricând cu placere!
   Stegaru E. din Medgidia
nota: 9.3
schedule sejur: 30.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncare foarte buna,personal unitatii foarte primitor.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru feed-back si va asteptam cu drag sa reveniti!
   Aanei O. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.02.2015 - 01.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La parter au o camera in care ne-au poftit sa ne putem schimba si lasa bagajele (am ajuns mai devreme dimineata in prima zi, inainte de a fi gata camera).
Personal foarte amabil si primitor.
Camera curata si confortabila. Erau 2 paturi pe care ni le-au unit la cerere acoperind si spatiul dintre saltele. 2 Adulti si un copil de 4 ani am avut suficient de mult loc.
Mancarea inclusa (am avut cazare cu demipensiune) a fost foarte buna (seara open bar de salate, fel principal la alegere si desert; dimineata open bar cu tot ce ne-am fi putut dori + omleta/ochiuri). Nota speciala: dulceata de afine senzationala.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la balcon (camera 10) are o mica problema la sistemul de inchidere/rabatare si necesita putin ajutor pentru a o aduce in pozitie pentru a se inchide, dar odata inchisa sta bine in pozitie.
Răspunsul unității:
Va multumim ca ati revenit!
   Liviu C. din Alexandria
nota: 9.5
schedule sejur: 30.01.2015 - 07.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la apartamentul de pe langa pensiunea Pasul Schiorilor care este foarte aproape de partia Sorica,mobilat modern
thumb_down
Aprecieri negative:
Scara de acces la apartament nu are balustrada,scurgerea pluviala traverseaza scara,aceasta fiind dificil de folosit mai ales de catre copii
Răspunsul unității:
Buna ziua dle Cristescu.
Va multumim pentru apreciere.
Cu privire la acces : exista 2 scari, una in exterior si una prin interiorul vilei,prin casa scarii.Accesul in casa scarii se facea prin deschiderea cu una din cheile primite.Noi personal o folosim pe cea exterioara ,dar exista si posibilitatea de care v am amintit.Probabil ca a fost si o scapare din partea noastra in a va comunica acest lucru.
   Narcisa C. din Focsani
nota: 9.8
schedule sejur: 23.01.2015 - 25.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost incatati de pensiune ca e mare,holuri largi , sigura pt copii mai ales ca a noastra e cam zapacita si cam se impiedica. Scarile prevazute cu mocheta antialunecare, nu se fumeaza ( pt mine un mare plus) in schimb se poate fuma pe terase de unde poti admira privelistea minunata.Pesonalul zambitor ,gata sa te serveasca sau sa te ajute .... Ne-au placut in special salad bar-ul cu de toate proaspete si diverse, m-a impresionat teribil ca la cerere au si raw food , eu fiind vegetariana s-a rezolvat , deoarece alegi dimineata dintr-o lista ce vrei sa papi seara...si buuuun, am mancat un orez cu legume teribil... Pt prima oara in Azuga dar sigur mai venim pt ca e f frumos. Iar de pensiune am zis tuturor prietenilor.....data viit venim in grup! :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Ceva probleme de semnal la tv....la unele posturi...
Răspunsul unității:
Va multumim dna Cherciu pentru apreciere si ne bucuram ca v ati simtit bine la noi!Va asteptam oricand cu placere.
   George din Mangalia
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2014 - 28.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De la rezervare si pana la plecare, toate sunt la superlativ. Cu siguranta o sa mai revenim si deasemenea o recomand pentru toata lumea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnalul wi-fi uneori nu era prea bun, dar asta o sugestie de imbunatatire si nu un minus.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri, dl. Arnautu! Suntem, cu siguranta, foarte onorati! Va asteptam oricand cu placere.
   Madalina din Bucureist
nota: 9.3
schedule sejur: 09.02.2014 - 15.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, curatenie, mancare buna si proaspata, atmosfera de famile
thumb_down
Aprecieri negative:
Un frigider in camera n-ar strica si o gama mai variata a felurilor de mancare
   Nicu din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 08.02.2014 - 09.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil;
vila eleganta si aproape de partie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea se face cam tarziu, dupa ora 14.00.
pretul corect al cinei ar fi de 25-30 RON.
Răspunsul unității:
Buna seara, dle Oltean!

Va multumim pentru feedback si va reasteptam cu placere. Cu privire la tariful mentionat: nu ne dorim sa fim pensiunea care sa ofere meniul zilei la 12 lei si nici cea care in 25-30 ron sa ofere un bufet de salate, fel principal si desert la alegere in aceasta suma asa cum si dvs ati beneficiat. Preferam ca pentru cei 5 ron(aprox. 1 euro) platiti in plus sa nu facem rabat la calitate, sa avem produse proaspete, iar personalul pe care l-ati mentionat sa fie in continuare la fel de amabil. Ne bucuram ca am putut oferi din partea casei si bautura aperitiv familiei dvs.


Toate cele bune!
   Oana din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.01.2014 - 03.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune frumoasa, camere simple dar mobilate cu gust si confortabile, baia mare si bine utilata (am simtit lipsa unui suport pentru nimicurile de care avem nevoie in baie). Mancarea foarte buna, doamna Cami ne-a facut toate poftele. In plus, este la doar cinci minuate de partii. In concluzie, ne-am simtit foarte bine. Baiatul meu s-a simtit excelent.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam!
   Narcis din Bucharest
nota: 9.5
schedule sejur: 29.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde si personal foarte amabili.
mancarea excelenta, felicitari !
aproape de partie.
parcare auto a pensiunii
   Andrei din Braila
nota: 9.8
schedule sejur: 06.07.2013 - 07.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, prompt si orientat catre client
* curatenie impecabila
* pensiunea e `bike-friendly`, depozitarea bicicletelor in interiorul cladirii pe timpul sederii fiind foarte utila
* camere spatioase
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai mult o sugestie decat un minus: geamurile de la bai ar avea nevoie de jaluzele din motive de intimitate
Răspunsul unității:
Va multumim mult pentru feedback si va asteptam din nou!
   Bogdan S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.02.2013 - 23.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, o atmosfera placuta. Ideal pentru familii cu copii mici.
Răspunsul unității:
Stimate domnule Stanescu

Va multumim pentru feed-back.
Va reasteptam si cu ocazia traseelor de biciclete pe care le organizam familiilor cu copiii.

Cu stima!
   Evdin din Chiajna, Ilfov
nota: 9.3
schedule sejur: 01.02.2013 - 02.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este fff ospitalier.
Locatia fata de partie este perfecta (3 min cu masina).
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea un pic cam scumpa.
Răspunsul unității:
Stimate domnule Ursan

Ne bucuram ca v-ati simtit bine la noi si va reasteptam cu placere!
Incercam totodata sa propunem pachete de servicii clientilor nostri, pachete care la mai mult de o noapte de cazare devin, credem noi, din ce in ce mai interesante.

Cu stima!
   Cornel I. din C. De Arges
nota: 9.7
schedule sejur: 19.01.2013 - 20.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde deosebit de primitoare. In pensiune s-a creat o atmosfera placuta ,ideala pentru un sejur reusit.
   Florin din Pantelimon
nota: 10
schedule sejur: 22.12.2012 - 28.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii Stefan, Cristina (patronii) si Camelia foarte amabili si atenti la nevoile oaspetilor.
Vila este noua si curata. Patronii aduc mereu imbunatatiri.
Preturile nu sunt mari, fircare camera are balcon cu vedere la munti pe fiecare latura a cladirii.
Distanta fata de partii este mica. 5 minute de mers pe jos.
Azuga este un orasel foarte linistit. De la vila se pot face drumetii pe Valea Azugii,se poate ajunge foarte usor la o pastravarie. Vara se pot inchiria biciclete.
Aerul este foarte curat .
Răspunsul unității:
Va multumim foarte mult pentru feed-back!
Va re-asteptam cu mult drag!
   Marius G. din Pitesti
nota: 9.3
schedule sejur: 03.02.2012 - 05.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte atent la dorintele clientilor.
Ideea proprietarilor cu bufet suedez este una foarte buna - pe viitor poate fi dezvoltata si cu produse traditionale care le va aduce beneficii ulterioare foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuie definitivata sala de conferinte si sala de receptie cu dotari atractive pt clienti.
In bai mai multe produse cosmetice si de igiena.
   Gabriel C. din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 03.01.2012 - 08.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bun raport pret/conditii.
-acces foarte usor si distanta mica fata de partii.
-atmosfera foarte familiara, personal disponibil permanent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea am ce spune negativ.
-pentru schiori nu este chiar la baza partiilor, dar este aproape, cu masina 2-3 minute, pe jos vreo 7-10 minute.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Cristina Sasu
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,