search
date_range

Apartament Snow Residence din Azuga

Azuga , str. Prelungirea Teilor, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.8
location_on Localizare:10
Nota 9.9/10 Exceptional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (4 recenzii din 4).

Recenziile apartamentului Snow Residence din Azuga


   Dana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.02.2017 - 26.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atentia cu care a fost dotat apartamentul cu absolut tot ce e nevoie pt self catering si mai ales ca produsele si materialele sunt de calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu e vorba de nici un minus, doar sugestii: farfurii mici / mijlocii si pahare de vin (cu picior), eventual lumanari parfumate, asta pt ca am observat ca apartamentul este ,,dichisit", elegant, pretabil pentru cupluri care doresc sa petreaca un weekend romantic
   Alina S. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 18.02.2017 - 22.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut totul ! Apartamentul este ideal pentru o vacanta reusita. Pozele de pe site corespund realitatii.
   Anca din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.01.2017 - 03.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de partia Sorica. Foarte curat si cald. Dispune de toate facilitatile necesare unui sejur self catering (frigider, aragaz, microunde, cratite, apa calda non stop).
Comunicare foarte buna cu proprietarii. Ne-au asteptat cand am ajuns si ne-au aratat apartamentul in detaliu.
Semnal wi-fi foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este un minus, ci doar o observatie- apartamentul este de fapt o garsoniera in care s-a montat un perete de sticla pentru a da iluzia a 2 camere. Dormitorul nu are geam/ aerisire proprie. Pentru noi nu a fost un impediment.
   Marian V. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.12.2016 - 19.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare perfecta, priveliste superba, imobil linistit, gazde discrete si primitoare, care te fac sa te simti binevenit.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,