search
date_range

Pensiunea Christiana din Arad 3 grade grade grade

Arad , str. Abrud, nr. 2B  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Christiana din Arad


   Camelia Olimpia din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.04.2014 - 11.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare deosebita, curatenie si o atmosfera extraordinara.Recomand aceasta pensiune.
   Eduard M. din Campina
nota: 9.5
schedule sejur: 21.01.2014 - 22.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune noua , cu camere spatioase, mic dejun bogat cu produse de casa (pate de ficat, zacusca), gazde primitoare, aproape de intrarea dinspre Deva.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic.
   Ioan din Brail
nota: 8.7
schedule sejur: 28.12.2013 - 29.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor, locatia langa DN, liniste.
   Silvia Liliana N. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 02.01.2013 - 03.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune primitoare, camerele spatioase, calduroase si foarte curate. Mancarea foarte gustoasa iar gazdele de nota 10.
   Groeneveld V. din Nieuwendijk
nota: 8.8
schedule sejur: 25.07.2012 - 26.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni foarte foarte amabili si prietenosi.
- camere curate, spatioase, modern si cu gust decorate.
- aer conditionat in camera.
- masina poate fi parcata si in curte unde noaptea se inchide poarta si sta de paza un catel foarte foarte frumos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pt a ajunge de la pensiune in centrul Aradului este o distanta destul de mare. Cu taxiul nu este o problema.
- frigiderul este pe hol si nu in camera. Pe noi nu ne-a deranjat acest lucru.
   Senta din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 03.03.2012 - 04.03.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, mic dejun variat, garsoniera cu baie proprie foarte spatioase, parcare in curte.
thumb_down
Aprecieri negative:
In baie nu a existat un uscator de par si untul avea gust ranced, cu toate ca era in termen.
Răspunsul unității:
Daca asa a fost,corect era sa spuneti si se puteau remedia pe loc ambele: uscatoare avem in pensiune si untul putea fi schimbat.Noi avem toata disponibilitatea sa fie toata lumea multumita.
   D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.11.2010 - 15.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comportamentul personalului: 10+( foarte primitori, atenti, oameni deosebiti).
Servicii, curatenie, cazare: super ok. Pretul de asemenea.
   A. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 24.06.2010 - 26.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este atent cu turistii, se straduieste sa fie toti multumiti, se ocupa de fiecare in parte
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a placut materialul din care este facuta lenjeria de pat
phone_in_talk

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,