search
date_range

Hotel Queen din Arad 2 grade grade

Arad , str. Constantin Brancusi, nr. 20 -  
​Capacitate: 38 adulți în 20 spații de cazare.
Hotel Queen dispune de 20 camere, 7 single si 3 triple, 1 camera cu patru paturi si 9 camere duble, avand o capacitate maxima de 48 locuri de cazare.

Dispunem de restaurant-bar-pizzerie de 36 de locuri si de o sala multifunctionala de 130 de locuri.

Toate camerele sunt dotate cu grup sanitar propriu, avand fiecare cabina de dus, apa calda, rece, caldura, geamuri termopan, televizor, 70 programe prin satelit, internet wireless, aer conditionat in 8 camere, pe viitor urmand a instala o centrala telefonica si a extinde numarul camerelor dotate cu aer conditionat.

De asemenea dispunem de o parcare interioara cu o capacitate de 7 locuri, si o parcare exterioara de 8 locuri, ambele gratuite, disponibile in ordinea sosirii.
CONTACT UNITATE
Mladin Cristian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Mladin Cristian
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,