Pensiunea Troian Alexandru cel Bun - TURIST INFO .ro

Pensiunea Troian din Alexandru cel Bun

comuna Alexandru cel Bun, sat Bistrița, nr. 270 ( la aprox. 12.3 km de centrul loc. Piatra Neamt )  
Despre Pensiunea Troian
Mai multe imagini
picpicpicpicpicpicpicpic
Nota 9.5/10
7 recenzii

Acces usor, curatenie, spatiu confortabil, facilitati pentru servirea mesei.

... citeste mai mult

Pensiunea Troian este o structura de primire turistica, de 3 margarete, situata in comuna Alexandru cel Bun, judetul Neamt, sat Bistrita, strada Petru Rares la iesirea din Piatra Neamt inspre Bicaz, pe dn 15, avand o capacitate de cazare de 15 camere, totalizand 32 de locuri.
Pensiunea se incadreaza in stilul arhitectural cu specific local (montan), avand o curte proprie cu spatii verzi amenajate estetic si eficient, cu parcare interioara de 25 de locuri, accesul in curte se face de pe drum carosabil si iluminat.

Spatiile sunt organizate astfel:

> 10 camere cu doua paturi /twin/(dintre care patru sunt cu vedere spre lac si cu balcon;

> 4 camere cu pat matrimonial /toate au vedere spre lac si balcon);

> 1 suita, cu spatiu de cazare pentru 5 persoane.

Fiecare camera are baie proprie, cada sau cuva cu dus, lavoar si wc, tv(transmisie prin cablu).

Restaurantul are o capacitate de 200 de locuri, iar bucataria este echipata conform normelor haccp.
Sala de protocol este situata langa receptia pensiunii, avand o capacitate de 25 de locuri, unde se pot organiza petreceri private, diverse prezentari/sedinte de grup, etc.
Vara este deschisa terasa (acoperita)cu o capacitate de 50 de locuri.
Complexul dispune de sistem de incalzire propriu si instalatie de apa curenta calda/rece.
Lenjeria de pat si prosoapele sunt schimbate dupa fiecare turist, iar pentru sejururile mai lungi, astfel: lenjeria la trei zile(sau in functie de necesitati) iar prosoapele in fiecare zi.
La receptie va putem oferi gratuit:

- partener Lyonesse
- conectare wireless;
- informatii turistice privind zona sau localitatea;
- numere utile de telefon pentru a da posibilitatea turistilor de semnalare a eventualelor nemultumiri cu privire la serviciile oferite;
- chestionare pentru testarea opiniei turistilor ;
- servicii de fax;
- multiplicari de documente;
- rezervari de locuri la hoteluri in alte localitati;
- trezirea clientilor la ora solicitata;
- obtinerea legaturilor telefonice;
- pastrarea obiectelor de valoare;
- predarea corespondentei clientilor;
- pastrarea obiectelor uitate si anuntarea clientilor;
- pastrarea bagajelor;
- comenzi pentru taximetre;
- expedierea prin 'retur' la domiciliu a scrisorilor sosite dupa plecarea clientilor;
- facilitarea cazarii clientilor in alte spatii de cazare din localitate;


FACILITĂȚI UNITATE:
barbar
faxfax
ferma proprieferma proprie
foisor in curtefoisor in curte
frigider in unitatefrigider in unitate
gradina/curtegradina/curte
internet prin cabluinternet prin cablu
internet wirelessinternet wireless
livadalivada
parcareparcare
piscină propriepiscină proprie
plata cu cardulplata cu cardul
restaurantrestaurant
room serviceroom service
sala de conferintesala de conferinte
sala de mesesala de mese
se accepta animalese accepta animale
semineusemineu
spalatoriespalatorie
terasaterasa
TV in livingTV in living
FACILITĂȚI CAMERE:
baie cu cadabaie cu cada
baie in camerabaie in camera
camera cu TVcamera cu TV
camere cu balconcamere cu balcon
incalzire centralaincalzire centrala
internet in camerainternet in camera
0 voturi 0 voturi
Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea?
Capacitate totală: 36 adulți și 4 copii în 15 spații de cazare.

Tarife valabile în perioada

fa o rezervare online

* Toate prețurile sunt valabile pentru o singură noapte de cazare și sunt finale
0 voturi 0 voturi
Prețurile afișate sunt cele comunicate la telefon?
PROCEDURA DE REZERVARE
  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

CONTACT
Fodor Vasilica
0233 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare