search
date_range

Pensiunea Troian din Alexandru cel Bun 3 grade grade grade

comuna Alexandru cel Bun , sat Bistrița, nr. 270 (la aprox. 12.3 km de centrul loc. Piatra Neamt)  
​Capacitate: 36 adulți și 4 copii în 15 spații de cazare.
Pensiunea Troian este o structura de primire turistica, de 3 margarete, situata in comuna Alexandru cel Bun, judetul Neamt, sat Bistrita, strada Petru Rares la iesirea din Piatra Neamt inspre Bicaz, pe dn 15, avand o capacitate de cazare de 15 camere, totalizand 32 de locuri.
Pensiunea se incadreaza in stilul arhitectural cu specific local (montan), avand o curte proprie cu spatii verzi amenajate estetic si eficient, cu parcare interioara de 25 de locuri, accesul in curte se face de pe drum carosabil si iluminat.

Spatiile sunt organizate astfel:

> 10 camere cu doua paturi /twin/(dintre care patru sunt cu vedere spre lac si cu balcon;

> 4 camere cu pat matrimonial /toate au vedere spre lac si balcon);

> 1 suita, cu spatiu de cazare pentru 5 persoane.

Fiecare camera are baie proprie, cada sau cuva cu dus, lavoar si wc, tv(transmisie prin cablu).

Restaurantul are o capacitate de 200 de locuri, iar bucataria este echipata conform normelor haccp.
Sala de protocol este situata langa receptia pensiunii, avand o capacitate de 25 de locuri, unde se pot organiza petreceri private, diverse prezentari/sedinte de grup, etc.
Vara este deschisa terasa (acoperita)cu o capacitate de 50 de locuri.
Complexul dispune de sistem de incalzire propriu si instalatie de apa curenta calda/rece.
Lenjeria de pat si prosoapele sunt schimbate dupa fiecare turist, iar pentru sejururile mai lungi, astfel: lenjeria la trei zile(sau in functie de necesitati) iar prosoapele in fiecare zi.
La receptie va putem oferi gratuit:

- partener Lyonesse
- conectare wireless;
- informatii turistice privind zona sau localitatea;
- numere utile de telefon pentru a da posibilitatea turistilor de semnalare a eventualelor nemultumiri cu privire la serviciile oferite;
- chestionare pentru testarea opiniei turistilor ;
- servicii de fax;
- multiplicari de documente;
- rezervari de locuri la hoteluri in alte localitati;
- trezirea clientilor la ora solicitata;
- obtinerea legaturilor telefonice;
- pastrarea obiectelor de valoare;
- predarea corespondentei clientilor;
- pastrarea obiectelor uitate si anuntarea clientilor;
- pastrarea bagajelor;
- comenzi pentru taximetre;
- expedierea prin `retur` la domiciliu a scrisorilor sosite dupa plecarea clientilor;
- facilitarea cazarii clientilor in alte spatii de cazare din localitate;
Nota 9.5/10 Exceptional !
7 recenzii
Valentin din Bucuresti (13.09.2016)

Acces usor, curatenie, spatiu confortabil, facilitati pentru servirea mesei.

CONTACT UNITATE
Fodor Vasilica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Fodor Vasilica
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,