Casa Mari din Agigea

Agigea, str. Emil Cioran, nr. 42  
​Capacitate: 4 adulți și 2 copii în 2 spații de cazare
Locatia este situata in localitatea Agigea, la 3 km distanta de statiunea Eforie Nord si la 8 km de Constanta.

Va oferim cazare in 2 camere duble, dotate cu paturi de 1,80 x 2 m (in care incap, lejer, 2 adulti si un copil), tv in camera, internet wireless, bucatarie complet utilata, frigider mare pe hol, apa calda. Baia este comuna pentru cele 2 camere. Loc de parcare in curte pentru o masina.

Plaja este situata la 3 km, in statiunea Eforie Nord, sau puteti alege plaja din Agigea, care este mai mica, dar linistita, la 2 km distanta. Aici puteti incerca preparate din peste, la restaurantul Pescaria lui Matei sau la restaurantul Golful Pescarilor.


Va mai oferim liniste, curatenie, intimitate si gazde bine intentionate, ca dvs sa beneficiati de un concediu relaxant!

Va rugam sa dati mesaj sau sa sunati dupa ora 16.00. Va multumim si va asteptam!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Mari
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.