search
date_range

Vila D&D din 2 Mai

2 Mai , str. Vasile Alecsandri, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei D&D din 2 Mai


   Octavian E. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar nu am fost contactat de cienva de la vila D&D 2 MAI. Dezinteres total.
Răspunsul unității:
Imi cer scuze daca v-am suparat ,numai ca in viata de zi cu zi nu totdeauna este lapte si miere se pot intampla lucruri la care nici nu visezi ceti pot schimba viata.
Va doresc numai bucurii.
   Mihail-gabriel din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 26.06.2014 - 29.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, curate, mobilate modern
- S-a facut curatenie zilnica in camere
- Gradina mare, cu gazon, perfecta pentru joaca copiilor si pentru relaxarea adultilor
- Se ajunge suficient de rapid pe plaja dinspre Micul Golf, si la magazinele de la strada principala
- Spatiu suficient de parcare, terenul fiind pe colt
- Gazde amabile, saritoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Incuietoarea de la camera a fost defecta, dar s-a reparat intr-un timp scurt.
- Bucataria ar putea fi mai bine utilata (au fost prea putine tacamuri)
- Cabina de dus ar trebui prinsa in perete (camera 1)
- Lumina din baie a fost foarte slaba (camera 1)
   Năstaca P. din Satu Mare
nota: 9.7
schedule sejur: 22.07.2013 - 29.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare ideala pentru familii cu copii mici deoarece exista curte, o adevarata oaza racoroasa pentru perioada in care nu se poate sta la malul marii! Bucataria este complet utilata pentru pregatirea mesei! Curatenie ireprosabila, gazde minunate. Recomandam tuturor prietenior nostri.
   Cristina Carmen E. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 29.06.2013 - 06.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune foarte frumoasa, curata, cu toate cele necesare. Gazdele au fost foarte amabile si receptive la dorintele noastre, dar in acelasi timp discrete. As reveni cu placere oricand.
   Marius din Craiova
nota: 8.3
schedule sejur: 30.04.2013 - 03.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare buna, curatenie, vila spatioasa, bine utilata, n-am dus lipsa de nimic.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Chirea Paula
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,