Casa Lidia din 23 August

23 August, str. Demostene Botez, nr. 40  
Mihai din Rm Vâlcea

Condiții excepționale. Camere spațioase, bine întreținute, curate, TV , Wi-fi, bucătărie mare, baie cu apă caldă permanenta, grădină bine întreținută, parcare, grătar excepțional și mai ales terasă cum nu găsești în stațiuni. Gazdele sunt minunate, au grijă să nu îți lipsească nimic, excepționale. Felicitări! Cu astfel de pensiuni și astfel de oameni, turismul litoral romanesc poate înflori....Și nu ne mai ducem sa lăsăm banii in alte țări.Bravo familiei respective!

​Capacitate: 6 adulți în 3 spații de cazare
Casa Lidia se afla in localitatea 23 August, Constanta.
Oferim spre cazare 3 camere de 2 persoane.

Loc de parcare, curte interioara, baie comuna, bucatarie complet echipata, loc de luat masa pe veranda.


(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check parcare
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Lidia
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.